ΑΑΔΕ: Ξεκίνησε η λειτουργία του my1521

Στις 2 Σεπτεμβρίου 2025, η ΑΑΔΕ ανακοίνωσε την έναρξη λειτουργίας του my1521, ενός νέου, πανκαναλικού Κέντρου Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων που ενοποιεί τη τηλεφωνική γραμμή 1521 και την ψηφιακή πλατφόρμα webchannel.1521.aade.gr σε ένα ενιαίο σύστημα. Στόχος είναι ταχύτερη, τεκμηριωμένη εξυπηρέτηση χωρίς φυσική παρουσία στις υπηρεσίες, μέσω κεντρικής διαχείρισης αιτημάτων (ticketing) ώστε κανένα θέμα να μην «χάνεται».

Το νέο Κέντρο λειτουργεί με τρία επίπεδα υποστήριξης:

  1. Εκπρόσωποι πρώτης γραμμής για άμεσα, απλά ερωτήματα και γενική πληροφόρηση.
  2. Εξειδικευμένα στελέχη για πιο σύνθετες υποθέσεις που απαιτούν έλεγχο στοιχείων.
  3. Αρμόδιες υπηρεσίες της ΑΑΔΕ για πολύπλοκες περιπτώσεις με τεχνική/κανονιστική αρμοδιότητα.

Ώρες λειτουργίας 1521 (τηλεφωνικό κέντρο):
– Έως 12/9: 07:30–17:00 (εργάσιμες)
– Από 15/9 και εφεξής: 07:00–20:00 (εργάσιμες)
Η ψηφιακή πλατφόρμα λειτουργεί 24/7. Πληροφορίες: 1521.aade.gr.

Κύρια οφέλη: μικρότερη αναμονή, ενιαία εμπειρία τηλεφωνικής & ψηφιακής εξυπηρέτησης, βελτιωμένη παρακολούθηση/απάντηση αιτημάτων και σταθερή ποιότητα με ασφάλεια & διαφάνεια.

Αποποίηση ευθυνών: Αν και καταβάλλουμε κάθε προσπάθεια για την ακρίβεια των πληροφοριών, αυτές δεν αποτελούν εξατομικευμένες συμβουλές υλοποίησης. Επιβεβαιώνετε πάντα τα δεδομένα με το αρμόδιο τμήμα της εταιρείας σας. Σημειώστε ότι η ιστοσελίδα μας δεν είναι η επίσημη σελίδα της ΑΑΔΕ.