myDATA SOS: Η απόρριψη δεν έχει γυρισμό

Προσπαθώ να συμφωνήσω Ε3.
Η διαφορά στο ποσό: ένα τηλεπικοινωνιακό έξοδο με ΜΑΡΚ, το οποίο έχω χαρακτηρίσει σωστά.
Το βλέπω στο σύστημα, το βλέπει κι ο μηχανογράφος. Όλα σωστά. Ή έτσι νομίζαμε…

Στέλνω στην υποστήριξη myDATA. Η απάντηση;
Το παραστατικό είχε απορριφθεί τον Αύγουστο — τότε που οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών και στέλνανε και δεν στέλνανε.
Το είχα απορρίψει, μετά το βρήκα, το χαρακτήρισα, πήρα και ΜΑΡΚ χαρακτηρισμού.

Όμως το Ε3… θυμάται μόνο την απόρριψη.
Ο χαρακτηρισμός αγνοείται.
Για το myDATA: μια φορά “όχι” – για πάντα “όχι”.

📌 Συμπέρασμα:
Μη βιάζεσαι να απορρίψεις. Αν ραγίσει το γυαλί, για το myDATA δεν ξανακολλά.

❓ Πώς το διορθώνεις;

Εφόσον πρέπει να εμφανίσεις κανονικά το έξοδο, διαβίβασε το ποσό με νέο παραστατικό τύπου 14.30 – Παραστατικά Οντότητας (Δυναμικό).
Αυτός είναι ο τρόπος για να “προσθέσεις” το έξοδο, ώστε να φανεί σωστά στο Ε3.

🔧 Τεχνικά:

  • Στις παλαιότερες εκδόσεις προσθέταμε στα σχόλια: “Δυσχέρεια Συσχέτισης”
  • Πλέον, στην έκδοση myDATA 1.0.11, χρησιμοποιούμε την ειδική κατηγορία παραστατικού = 13. Πρόκειται για το ίδιο πεδίο που χρησιμοποιείται και για σύνθετες συναλλαγές, επιχορηγήσεις κ.λπ.

Αν το παραστατικό είναι πιστωτικό:

  • Μείωσε το Ε3 χειροκίνητα. Η μείωση των εξόδων επιτρέπεται χωρίς περιορισμό.
  • Διαβίβασε τακτοποιητική εξόδου (17.5) με αρνητικό ποσό.

🛠️ Τι κάνω αν το πρόγραμμά μου δεν το υποστηρίζει;

Μπορείς να διαβιβάσεις παραστατικό 14.30 μέσω της ειδικής φόρμα καταχώρισηςή δες πόσο πιο εύκολα γίνεται μέσα από το MyData Ease.
📩 Στείλε μήνυμα στην ομάδα μας

Αποποίηση ευθυνών: Αν και καταβάλλουμε κάθε προσπάθεια για την ακρίβεια των πληροφοριών, αυτές δεν αποτελούν εξατομικευμένες συμβουλές υλοποίησης. Επιβεβαιώνετε πάντα τα δεδομένα με το αρμόδιο τμήμα της εταιρείας σας. Σημειώστε ότι η ιστοσελίδα μας δεν είναι η επίσημη σελίδα της ΑΑΔΕ.