📦myDATAΨηφιακή Διακίνηση: Οδηγός Επιβίωσης #10 – Δελτίο Αποστολής μέσω Πιστοποιημένου Παρόχου

Στο πλαίσιο της ψηφιακής διακίνησης μέσω myDATA, πολλοί χρήστες αναρωτιούνται ποια παραστατικά διακίνησης πρέπει να διαβιβάζονται μέσω πιστοποιημένου παρόχου.

🔄 Ποιοι τρόποι διαβίβασης υποστηρίζονται;

Το δελτίο αποστολής μπορεί να διαβιβαστεί:

✅ Μέσω πιστοποιημένου παρόχου

✅ Απευθείας στην πλατφόρμα myDATA

✅ Μέσω της εφαρμογής e-timologio

Δεν υπάρχει περιορισμός επιλογής μόνο ενός καναλιού διαβίβασης. Η ίδια εταιρεία μπορεί να διαβιβάζει δελτία αποστολής και από τα τρία κανάλια.

Τι ισχύει όταν δεν υπάρχουν αξίες;

Εφόσον το παραστατικό είναι απλό δελτίο αποστολής, χωρίς αξίες, δεν υπάρχει υποχρέωση διαβίβασης μέσω παρόχου — ακόμη και αν για τα παραστατικά εσόδων έχετε επιλέξει να τα διαβιβάζετε μέσω παρόχου.

Από όσο γνωρίζουμε, δεν υπάρχουν βλέψεις από την πλευρά της ΑΑΔΕ, να τροποποιηθεί αυτή η λογική.

💡 Προσοχή: Τι γίνεται όταν υπάρχουν και αξίες;

Εάν το δελτίο περιλαμβάνει και στοιχεία διακίνησης και αξίες (δελτίο αποστολής – τιμολόγιο), τότε η διαβίβαση πρέπει να γίνει μέσω πιστοποιημένου παρόχου, εφόσον έχετε δηλώσει τέτοιο κανάλι διαβίβασης για τις αντίστοιχες κατηγορίες εσόδων.

🚫 Τι ισχύει για τις ακυρώσεις;

Αν το δελτίο αποστολής έχει διαβιβαστεί μέσω παρόχου, δεν υπάρχει προς το παρόν δυνατότητα ακύρωσης.

Αντίθετα, η ακύρωση είναι τεχνικά εφικτή μόνο όταν η διαβίβαση έχει γίνει απευθείας στο myDATA.

📩 Έχετε απορίες; Επικοινωνήστε με την ομάδα μας εδώ.

Αποποίηση ευθυνών: Αν και καταβάλλουμε κάθε προσπάθεια για την ακρίβεια των πληροφοριών, αυτές δεν αποτελούν εξατομικευμένες συμβουλές υλοποίησης. Επιβεβαιώνετε πάντα τα δεδομένα με το αρμόδιο τμήμα της εταιρείας σας. Σημειώστε ότι η ιστοσελίδα μας δεν είναι η επίσημη σελίδα της ΑΑΔΕ.