myDATA Ψηφιακή Διακίνηση: Τι κάνω όταν δεν μπορώ να διαβιβάσω;

Όλες οι επιχειρήσεις μπορεί να αντιμετωπίσουν τεχνικά προβλήματα. Τι γίνεται όμως όταν δεν μπορείς να διαβιβάσεις τα παραστατικά σου στο myDATA;


Τι θεωρείται «Απώλεια Διασύνδεσης»;

Ως απώλεια διασύνδεσης ορίζεται η ανυπαίτια αδυναμία διαβίβασης λόγω:

  • διακοπής internet
  • διακοπής ηλεκτρικού ρεύματος

(σύμφωνα με την απόφαση Α.1138/2020)

 

Τι κάνω όταν συμβεί;

  • Εκδίδεις κανονικά το παραστατικό, π.χ. από το ERP.

  • Αντί για QR code, γράφεις την ένδειξη: «Απώλεια διασύνδεσης»

  • Μόλις αποκατασταθεί η σύνδεση, διαβιβάζεις άμεσα το παραστατικό στο myDATA, δηλώνοντας την ένδειξη απώλειας.

 

📅 Η διαβίβαση πρέπει να γίνει εντός μίας (1) ημέρας από την καταληκτική ημερομηνία.

📌 Πώς αποδεικνύεται η απώλεια;
Με κάθε πρόσφορο μέσο – δεν υπάρχει συγκεκριμένο πρωτόκολλο.

 

🧩 Τι γίνεται όταν δεν έχεις καθόλου πρόσβαση στο ERP;

Αν το ERP σου έχει τεχνικό πρόβλημα (π.χ. επίθεση/hack), το θέμα περιπλέκεται.
Δεν καλύπτεται ρητά από τον ορισμό «απώλειας διασύνδεσης».

👉 Επίσημα: Δεν διακινείς τίποτα.
👉 Πρακτικά:
Μπορείς να χρησιμοποιήσεις την εφαρμογή timologio της ΑΑΔΕ, η οποία:

  • είναι διαθέσιμη για όλες τις εταιρείες
  • επιτρέπει έκδοση και διαβίβαση δελτίων αποστολής (τύπος 9.3)

📌 Συμβουλή: Έχε έτοιμα προσχέδια παραστατικών στην timologio, για ώρα ανάγκης.
🔗 Σύνδεση στην εφαρμογή timologio



🤝 Μπορούμε να σας βοηθήσουμε!

Μια από τις υπηρεσίες μας είναι η παραμετροποίηση της timologio ώστε να είναι έτοιμη για χρήση όταν τη χρειαστείτε.

📩 Έχετε απορίες; Επικοινωνήστε με την ομάδα μας εδώ.

 

Αποποίηση ευθυνών: Αν και καταβάλλουμε κάθε προσπάθεια για την ακρίβεια των πληροφοριών, αυτές δεν αποτελούν εξατομικευμένες συμβουλές υλοποίησης. Επιβεβαιώνετε πάντα τα δεδομένα με το αρμόδιο τμήμα της εταιρείας σας. Σημειώστε ότι η ιστοσελίδα μας δεν είναι η επίσημη σελίδα της ΑΑΔΕ.